vecka 38

inte långt kvar nu, och tack för det!
var hos bm förra veckan, hon sa att bebis börjar fixera sig då. känner att det är något stort (mellan) benen när jag trycker ihop benen. halsbrännan har blivit bättre så det tyder ju på att bebis sjunkit ner något, fast tycker dock inte det syns på magen, den känns fortfarande hög. men kanske bara är så att jag är liten i överkroppen, eller bebis kanske är lång? hehe vet inte.
bebis är väldigt livlig i magen, även nu när det är jättetrångt, känner hur det kluckar till när h*n sparkar på revbenen, aj;( men det värsta är när bebis rör huvudet eller armarna längst ner i buken, den kommer åt nerver i ljumskarna och vid urinblåsan, gör aaaaassss ont! hela jag rycker till. riktigt otrevligt...

va på röntgen igår oxå, så bara å vänta på svar nu, hoppas det kommer snart, vill så gärna veta hur min bebis ska komma till världen;)

och så gjorde jag klart vaggan häromdagen oxå, blev jättebra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0