Jobb

Jaa nästa vecka är det Jonnas och min sista vecka ihop, veckan därpå börjar inskolning på dagis. Det håller på i 2 veckor och sen ska jag börja jobba igen. Eller igen å igen, har ju varit igång och jobbat varje vecka sen november. Började med 2 kvällar i veckan, och efter nyår började jag med varje fredag. Å nu de sista månaderna så har jag nästan alltid jobbat mer än en dag varje vecka, typ nån kväll eller helg. Så det skönaste med att börja jobba igen är att det finns tider för kunderna, har känt mig både stressad och lite pressad med kunder nu som jag får klämma in på tider som ibland krockat med annat. Så det blir kanon!:) och känslan med att Jonna ska börja på dagis känns helt okej faktiskt, för hennes skull, jag vet att hon kommer trivas jättebra, hon älskar ju människor och speciellt barn. Det är jag som kommer sakna henne så himla mycket, å det kommer kännas dumt att ge bort mitt barn till andra i början, men man kommer nog in i det fortare än man tror;) 
Just nu börjar vi bli lite förkylda här hemma, så Jonna är lite hängig, har sovit middag i ca 2 timmar nu och sover fortfarande. Så jag ska väl passa på att äta lite nu:) 




Kommentarer
Mia - Livet i Norrland

Jag älskar den här bilden på er! Den ska jag nog ha i min fotohylla jag fick av dig :)

2014-08-29 @ 14:12:54
URL: http://mariagraaf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0