Maxfactor

Mitt favorit kosmetikamärke är Maxfactor, dem har jättebra produkter till ett bra pris. Och min favorit mascara, är "Maxfactor false lash effekt" den är helt underbar! Fransarna får en kolsvart färg, de blir mycket längre, och zick zackar man ordentligt, hårt och från roten till toppen så känns det verkligen som man får mer fransar, och ju mer lager, desto mer och fylligare fransar:) Den klumpar inte. Priset ligger på ca 175 kr men H&M brukar ofta köra med prissänkt pris, till ungerfär 149 kr, håll utkik:)
En bild kommer på mina ögon när jag har använt denna mascara, men när vet jag inte, har nämligen glömt min kamera på en fest i helgen, så jag får se när jag får tillbaka den.

Idag ska jag in till jobbet vid kl 12, ska sätta i löshår med keratinvax på en tjej, det tar ca 2 timmar, men gud så snyggt och naturligt det blir med den metoden! Sen blir det lite julmat med jobbet, ska bli gott:) Annars har jag ledigt resten av dagen. Har julpyntat lite här hemma, men bara med dukar, gardiner och olika varianter av ljusstakar, gillar inte när det är för pryligt, med små tomar som står överallt.
Men nu måste jag sminka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0