Maria Graaf! Vinnaren

MARIAS BLOGG!

Tack alla som röstade på min blogg!!!
Alltid kul att vinna något, som jag aldrig gör. Haha!
Ni som läser min blogg vet att jag skriver mycket om livets goda; god mat och träning!
Nya som gamla läsare är välkomna att läsa och ställa frågor om olika recept eller om hälsa.

Ni nya läsare som är nyfikna så är detta jag:
Jag är en glad 89:a som bodde i Storfors, Värmland innan jag träffade min kärlek och tog mitt pick och pack och flyttade till Göteborg med min hund, Buffy.
Min blogg handlar mycket om god mat, hunden Buffy och livets goda!
Min blogg startade som en dagbok för nära och kära men har stadigt växt och alla nya läsare är välkomna!
Tack för alla som röstade och fortsätt att läs min blogg!
Kram från Maria Graaf



Kommentarer
niiiiiiiiiiiiiina

haha ja, gör det! :D

2010-04-17 @ 19:00:38
URL: http://ninaringstrom.blogg.se/
LOVISA SAND

SV: Tack så mycket :) Hmm, typ hår, men också smink och sånt där :D du då?

2010-04-18 @ 16:10:36
URL: http://lovisasand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0