Tränat, skönt:)

Åh vilket härligt väder det är ute, idag har den sista snöhögen smällt bort så nu är våran gård tom! Inge snö kvar, sköönt:)
Har precis käkat grillfilé och friterat, men köttet var skitäckligt, vet inte vad det var för kött, det var som gummi, jätte vidrigt:S

Annars idag har vi varit på banken, fixat med PPM, skaffat världsnaturkortet Mastercard. Bokat värdering av huset, och efter det bokade vi tid för kastrering för Natcho, om 2 veckor blir det knipps knipps:) hihi. Sen tränade vi också, och jag fick med mig Tobbe:D Körde ett bodypump pass och avslutade med en crosstrainer. Hoppas han får jätte mycket träningsvärk imorgon^^

Ska göra mig iordning nu, för vi ska åka och gratulera Tobbes minsta syster som fyller år idag.



Kommentarer
*Em

Hej, ledsen för sent svar! Min helg var super :) Är allting bra med dig idag? :)

2010-04-14 @ 15:51:03
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0