Julen "äntligen" över

Samma visa varje år, man längtar till jul, och när den är över, är det så himla skönt samtidigt att det är gjort;)

Just nu sitter jag i soffan och tittat på Sweeney Todd, och Tobbe ligger och sover bredvid. Jag är också extremt trött, har varit det hela julen, skulle behöva vara ledig efter julen också! Men som tur är så jobbar jag bara 3 dagar till veckan, fast iofs då kommer ju nyår så då lär man inte bli utvilad heller^^

Imorgon så ska jag, Lena och Elin dra in till mellandagsrean i Örebro och shoppa:) Hoppas jag hittar något fint:) Vet en jätte fin beige klänning på Cubus som jag skulle vilja ha till nyår, hoppas jag hittar den:D

God fortsättning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0