Hemma igen

Nu är vi hemma i tråkiga sverige igen, vill tillbaka! bästa veckan i mitt liv, aldrig haft så kul. vädret har varit fantastiskt också, inte sett ett enda moln på en hel vecka:) och full har jag typ varit hela veckan också^^ det va ju all inclusive till kl 12 på natten, så tio minuter innan 12 beställde vi typ ut hela baren haha. annars har vi solat och badat, snorklat, älskade det! man kunde se säkert 40 mer ner till botten!
Älskade personalen som jobbade på hotellet, och fick två nya hel sköna italienska vänner, nicoló och massimo. vi festade typ varje kväll ihop.
Men första kvällen blir jag dock för full, haha, minnesluckor:S och på dagen därpå kände jag tydligen väldigt många på hotellet^^ alla ty: Hello Emma! Remember me?
Haha nej tyvärr!!

Ska lägga upp lite bilder å grejjs, men nu ska ja sova:)

Jag älskar Rhodos och måste tillbaka! Som sagt bästa veckan i mitt liv:)



Kommentarer
Alexandra

Vad roligt för dig! Vill också åka utomlands med dig, vi måste åka tillsammans :D Med tobbe och kanske nån mer? Skulle va så kul!! :)

2010-07-06 @ 12:19:51
URL: http://peeachy.blogg.se/
Wetterström

Tänkte bara höra va de kosta en sådan resa? hälsa tobbe från havre =)

2010-07-08 @ 08:39:59
jennifer

heej jag e en tjej runt 10 års åldern ganska lite men jag har en fråga

hur får jag sån färg eller hur får jag sånt hår som hon i julkalendern 2010 har isadora jag älskar hennes färg i håret men när jag andvänder vanlig spräj kletar det bara av sig så jag blir färjgran på händerna i ansikten liksom överallt snälla hjälp mig /mvh jennifer

2010-12-25 @ 22:58:09
URL: http://galnajennifer.blogg.se/
jennifer

heej igen ! jag har en till fråga hur får du en sån bra blogg med musen och allt gjorde du din blogg på blogg.se för jag vet ej hur man gör hoppas du ser min anndra fråga din blogg e jätte fin !! jag behöver hjälp (med den anndra frågan ochså)



kram jennifer

2010-12-26 @ 01:05:08
URL: http://galnajeennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0