Utmattad

Gud vad sleten man blir av att städa! Gick igenom ett av förråden i källaren idag, jag hade säkert typ 5 stora kartonger fulla av skräp, jag slängde typ allt! (eller ska slänga det på soptippen på torsda) Och allt jag sparade ryms i en icakasse, så skönt att få bli av med grejer. Men nu orkar jag inget mer, det andra förrådet tar jag nog på onsda när jag är ledig. Sen har vi hobbyrummet, det får bli Tobbes rum! haha. Tvättstugan, gästrummet och pannrummet kvar, just f*n, jag har ju min klädgarderob i sovrummet kvar också! Där ser det ut som ett bombnedslag. nåja, ska inte tråka er med att berätta vad vi har framöver oss när det gäller städning..



Kommentarer
E M M A

sv: Så bra, jo min dag har varit bra :)

vad gör du då?

2010-05-09 @ 19:32:39
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0