Gjorde klart min tattoo

Igår kväll ritade jag klart tatueringen som jag ska göra den 11 och 23 december, tror det kan bli riktigt bra;) men ni får se den när den är klar, hihi. så ni får vänta lite:)

Den ska sitta på framsidan av låret och gå upp över höften och sluta ungefär vid midjan, så aj aj aj vad ont det kommer göra över höften!


Jag har ju en annan tatuering, den sitter i ljumsken på andra sidan, och det gjorde så himla ont när han var över höftbenet, (han drog nämligen huden så det låg över höftbenet) kändes som om han tatuerade rakt in i skelettet!


Min tatuering kommer kanske gå på 6 timmar totalt, men den som vill vara fin får lida pin;) eller hur;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0