Fråga får svar.

Hallå!
Jag skulle behöva hjälp med lite frågor angående löshår. Jag har väldigt tunnt hår och har använt löshår i 2 år nu, dock bara clips. Vart beställer du ditt löshår och vart tycker du att den bästa kvaliteten finns? Har du provat hår från Rapunzel? Jag tycker att alla blonda färger är så gula och jag vill ha lite mer askig färg. Vet du någon färg som är bra eller har du något tips på hur man får de askigt/silvrigt utan att slita så mycket.
Tacksam för svar! Kram Linnea

SVAR:

Men då är det bra att du använder clips, för det sliter minst på håret, och han man tunnt hår är man rädd om varenda strå!;)
Jag köper bara genom jobbet, alltså där endast frisörer får beställa ifrån. Men Rapunzel är säker bra, bara de har Remy hår, det är den bästa av alla löshår. Remy är alltså märket.
Om det inte finns något hår som heter "ljus askblond" så är det svårt att få ett löshår som är mer åt det kalla hållet. Men ta då det ljusaste som finns och tvätta det i silverschampo tills du får den nyans du vill ha. Du kan även låta silverschampot sitta i i några timmar om det är väldigt guldigt.
Sen finns det inpackningar också som är lila, som tar bort det guldiga.
Lycka till:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0