Mycket nu

Idag blir det mycket, är nästan fullbokad, måste sen hem på lunchen, hinna städa, packa smink, kläder och även högtalare och trädgårdsstolar (tills imorgon) och prova vilka kläder jag ska ha oxå! Köpa lunch, blev ingen matlagning igår. Så ja blir lite stressigt idag;)
För ikväll åker jag till Lena och ska sova där, vi ska göra naglar på henne också, skojj:D Och imorgon blir det stressigt också. Måste upp och duscha, och göra mig iordning inför kvällen, sedan åka in till Erika vid halv 1 och göra naglar på henne innan vi ska fixa maten för 11 pers^^ Men det kommer bli jätte roligt:D

Nu måste jag skynda mig å skriva en kom ihåg lista innan min kund kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0