Friday!

Jaaa imöra är det äntligen fredag:)
På kvällen blir det bio med familjen Gräsberg, vi ska se Hamilton, har hört att den ska vara jätte bra:) Så det ser jag fram emot, så roligt å gå på bio, blir för sällan dock:(
Och vad har hänt? Januari brukar ju vara lugn period har jag haft erfarenhet av förr, men shit va mycket vi har att göra på salongen, blir helt slut på kvällarna, är nästan överbokad. Så jag har svårt att varva ner på kvällarna nu, men får ta det på helgerna istället.
Men det är himla roligt när det är mycket att göra ändå, för dagarna går så himla fort då också, och då kommer helgen fortare;) haha.
Och just ja, våran lilla "blogg" vi har med våran inredningsbutik, sorry för att vi aldrig uppdaterar, men vi har inte tid, och på kvällarna finns inte orken tyvärr:( Får se om vi ägnar oss åt den längre fram...
Nu ska jag fortsätta titta på I am legend:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0