Onsdag

Onsdag idag, och då är vårat "bås" öppet från kl 14 till 19, Lotta är där nu, och så ska jag ta över vid 16 ungefär och stå till 19 ikväll. Blir en lång dag men man får offra sig, blir ju inte så varje vecka. Och så slutar jag ju 16 på torsdagar;) weii, så det är lugnt.
Igår skulle jag och Lotta ha varit på en kurs om den nya serien med färger som Artego har tagit fram, men det blev inget, vi skulle ha min bil in, men mamma var tvungen att åka in till sjukhuset en stund så jag var hundvakt istället. Men det kändes som att kursen kvittade, det är ju samma färger som vi har redan bara att färgen är helt ammoniaksfri, thats it...
En rolig sak som mamma berättade var att Hanna J som är med i Big Brother, hon bor tydligen granne med mamma! Haha. Mamma hade undrat vart hon hade tagit vägen, och så fick hon veta att hon bor numera i BB huset;)
Big Brother i år är förövrigt lite vidrigt tycker jag, de går runt och hånglar med alla och tjejerna springer typ helt nakna... nä, det va bättre förra året tycker jag.


Kommentarer
gabriella,

håller med! jag skäms här hemma i min ensamhet när jag kollar, fy.. ändå så är jag så dum att jag tittar :p

2012-03-07 @ 15:07:44
URL: http://gabriellaawikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0