uppd

Sen jag skrev att jag inte kommer göra så mkt inlägg mer har mina besökare sjunkigt med typ 150 läsare;) men jag är lite kluven, jag kanske får tillbaka viljan att blogga mer snart😉har haft så mkt jobb de två senaste veckorna, så kanske därför jag inte haft tid och lust. jobbade ju på två ställen de sista två veckorna. Har åkt mellan salongen och det andra jobbet, som var på pekås i dgf, hjälper till där när nån blir sjuk och det behövde de då. Så några kvällar har jag jobbat till kvart över åtta, fast jag har inte tyckt det varit jobbigt å jobba så mkt, konstigt nog^^ det har faktiskt varit kul, kanske mognat till en arbetarkvinna, hehe. Gillar att ha nåt att göra, det är nästan tråkigt å vara ledig, om man inte gör nåt roligt då som att umgås med folk.
Ikväll satt jag och bokförde hela oktober oxå, som ska vara inlämnad 12/12 men kände att jag ville göra nåt nyttigt, jobba;) haha, vad händer med mig?
Gjorde naglar på mig själv igår oxå. Så nu känner jag mig extra fin:)
Lite pics från instagram:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0