Project runway sverige

Mitt favoritprogram är Project runway, med Heidi Klum, och som vanligt, så ska ju sverige härmas och göra samma program som amerikanerna. Och det blir ju nästan alltid fiasko;)
Har följt project runway sverige nu, och vad dåligt det är, eller designerna är dåliga! Alla förutom Naim och den mörkhåriga kvinnan som jag nu glömt namnet på;S
Fast nu menar jag inte att jag är bättre, det jag menar är att jag tycker de flesta är för dåliga för att vara med i ett sådant program. Det mesta ser ju hemmagjort ut, kollar man på Heidis program så ser deras plagg ut som de är gjorda av toppdesigner;)
Om sverige gör mer säsonger av project runway hoppas jag att de hittar bättre deltagare nästa gång.
Den som helt klart ska vinna är iallafall Naim!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0