Påskhelgen

Så var påsk över. Var hos mamma i fredags och käkade lite. Och i lördags var det mat och fest hos svärföräldrarna:) riktigt trevligt.
Och vädret igår var ju gudomlig, iallafall vid vårat lä läge;) satt väl ute i nästan 2 timmar i bara linne å tights:)
På fredag blir det nog bio, med tobbe Kim Erika anton å Albin. Ska kolla på croodarna eller hur det stavas, verkar grymt bra;)
Och så längtar jag till den 19 april, då drar jag tobbe å kribbe ner till Lena i Stockholm och blir där hela helgen. Blir väl massa shopping, god mat kan jag tänka mig, kanske lite klättring (om jag får) ja lite sånt:)
Längtar:)



Kommentarer
Ewa Stensson

Otroligt fin bild när du ler Emma!! Fler sådana, du har ju en del att le åt :)

2013-04-03 @ 08:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0