BVC

Var iväg till bvc idag igen, allt såg bra ut fortfarande, blodtrycket hade gått upp något sen sist då det var för lågt så nu låg det jättebra:)
Hjärtljuden låg på 140, så nu känner jag mig redo att göra mitt sista val för vad jag tror att det är;) I början trodde jag det var en tjej, dels för att alla andra trodde det och det var bara en känsla jag hade. Sen började jag vela mellan tjej och kille, men nu tror jag helt på att det är en pojk, en liten Melwin som ligger där inne:) Magen tycker jag också ser ut som en typisk pojkmage, även om det egentligen är en myt hur magen ser ut så känns det som en pojk. Jag har bara mage framåt, syns inget bakifrån, förutom att jag inte har någon midja kvar.
Å jag längtar ihjäl mig efter dig lilla bebis! Vill att tiden ska gå fort, och vill verkligen verkligen verkligen inte gå över tiden, tänk om jag skulle gå över och typ få i slutet av augusti, känns så långt dit! Näe du får ta och komma tidigare tycker jag!;)
 
Sista veckan jag jobbar också, känns bra faktiskt, jag märker varje dag att jag får som mjölksyra i magen när jag jobbar, så det blir ju ansträngt för livmodern. Så blir nog bra å få vila sen, dock blir det säkert jobbiga dagar då tobbe jobbar, men ni mina vänner som läser detta får gärna tänka på mig om ni ska göra något å höra av er;) Jag är absolut inte handikappad för jag är gravid så slå en pling;) tihi.
 
Nu blir det att käka lite och sen åka in till jobbet:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0