Veckan som varit

I lördags åkte vi till Kolmården, va roligt:) älskade delfinshowen, blir alltid så rörd:) jobbig bilresa bara, får så jädrans ont i ryggen när jag sitter för länge.
På söndag hälsade vi på Madde å Erik å deras Goa tös Lovisa. Blev så himla kär i henne, de har verkligen fått en så himla go å fin tjej! Smälter varje gång jag ser kort på henne. Märks att jag börjar få mammakänslor;)
6 veckor kvar tills våran bebbe kommer, om den kommer när den ska;)
Bebben har hicka ca 2-3 ggr per dag nu, ofta morgon och kväll.
Nu när jag blir hungrig sjunker blodsockret direkt och jag blir svag, skakig och lite lätt illamående, så nu försöker jag äta innan jag blir hungrig, lite svårt dock;) och när jag jobbar får jag som mjölksyra i hela magen, känns som när man tränat magen, när man precis slutat svider det ju och man känner av mjölksyran, så känns det hela tiden, lite skum känsla eftersom det inte går över som det gör när man tränat;) men försöker vila så mkt jag kan när jag är hemma. Annars är allt som vanligt:) börjar dock störa mig liiite på dig bebben när du bökar runt i magen;) är så trångt nu så känns väldigt obehagligt och lite ont ibland. Och det är ingen lugn bebis inte.... Gött att det inte är så långt kvar;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0