Helt slut

Ett under att jag fortfarande är vaken! Men ska bara ta ur linserna å sen ramla i säng;)
Idag har det varit en lång och jobbig dag, vaknade ju upp med lite smärta i magen, kändes som nån hade slagit mig i magen, eller som en sträckning typ. Började jobba 9.30. Magsmärtan försvann något efter lunch. Jobbade ända till kl 18, så hann inte städa, får ta det under helgen. Och kände verkligen i kroppen hur slut jag var! Annars brukar jag jobba 6 timmars dagar, eller hela dagar fast med typ 1,5-2 timmars lunch då jag åker hem till lexi. Så blev ett långt pass idag;) sen lyfte jag lite tungt och då kom smärtan tillbaka i magen:(
Sen så drack tobbe, grannen, kim å svärfar här hemma, men körde in de till woodys vid halv 12, så nu har jag varvat ner lite i soffan. Men ska försöka somna innan de kommer hem nu;)
Imorgon hoppas jag på fint väder!:)
Godnatt



Kommentarer
Madde

Du får ta de lugnt gumman!

2013-06-01 @ 06:46:49
Mia

Ja verkligen! Ta det lugnt!! Vilken bula :) <3

2013-06-01 @ 17:34:29
URL: http://mariagraaf.blogg.se
jennie

Åh så mysigt :)

2013-06-04 @ 11:51:38
URL: http://mammatillhampusnicole.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0