Söndag

Tråkdag idag, ska tydligen regna hela dagen, har dock inte börjat än.
Idag har jag mkt att göra, måste bokföra 2 månader. Städa här hemma och tvätta lite. Sen åka in till salongen och städa den, å när jag ändå är där ska jag göra nya naglar på mig själv, de har växt ut alldeles för långt nu;)
Får se om vi hinner klippa gräset oxå innan det blir för blött ute.
Igår va ju vädret underbart!
Satt ute på altan från 9-11, sen åkte jag tobbe lexi och kim till stranden å låg där ett tag. Sen vidare till Erika å barnen där vi käkade grillat och sparkade lite boll;)

Vägde mig imorse oxå, å konstigt. Har stått stilla på vågen i 2,5 vecka nu:/ men kanske är vanligt att det stannar upp ibland? Men det konstiga är att jag märker ju att magen blivit större, det är ju det viktigaste, så att bebisen växer iallafall:)
Har ju haft en känsla av att det är en tjej hela tiden, men nu har känslan börjat ändrats till att det är en pojke, hehe. Så spännande!!:D vill veta;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0