V.19+5

Snart går vi in i femte månaden, kommer gå så fort nu. Känns som jag blir större och större för varje dag, haha det blir jag ju! Men jag menar att jag tycker jag märker det;)lite scary är det för jag oroar mig för att jag kommer bli stor som ett berg;) men det får man ta, bara bebben mår bra:)
Måste säga att jag trivs jättebra med att vara gravid. Det är så mysigt! Speciellt nu när jag har en liten mage att smeka på:) och att känna den lilla sparka och slå kullerbyttor;)

Älskar tobbe över allt annat och nu har jag en del av honom som växer i mig! Så mysigt när man tänker på det så:) att vi två, våran kärlek som skapar ett helt nytt liv, som kommer bli så älskad av oss! Längtar så till augusti<3



Kommentarer
Madde

Ååh fin fina du med bebismagen <3 Längtar så till sommaren!!

2013-03-25 @ 17:32:01
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Mia

Va fint skrivet <3 :)

2013-03-25 @ 20:17:08
URL: http://mariagraaf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0