My Color Reflex Toning av Artego


Nu har en ny produkt kommit till Artego Its Color, som vi använder på salongen, gillar verkligen deras färger, dem bygger på violett så man kan aldrig få en grön ton(om man inte glr fel då, som att färga blont till mörkt utan att förpigmenter)
Det är en toning som är enkomponent, den är alltså ammoniakfri och behöver inte blandas med starka komponenter som väteperoxid. Den tillsätter vackra levande färgreflexer till håret, hårets ytskikt blir mjukt och glänsande och stärker hårets inre keratinstruktur, mjukgör och ger fukt. Den fastnar inte på huden vilket är bra för dem som vill färga hemma, ja vi kommer även sälja denna produkt till kunder, pris har jag inget just nu men kan tänka mig att det inte överstiger 150 kr iallafall.
Färgen kan även blandas i vanliga permanenta färger för att få en mer intensiv färg.
Man applicerar färgen på rent fuktigt hår, låter sitta i 5 till 15 minuter utan värme beroende på önskad intensivitet. Det sitter i ca 6 till 8 tvättar, men det är också olika, tonar man ett väldigt poröst hår kan det sitta i mycket längre.
Färgerna finns i
Dark Brown
Cold Brown
Warm Brown
Violet
Ruby Red
Copper Gold
Orange
Sand Blonde
Intense Gold Blonde
Very Light Gold Blonde
Neutral
Silver



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Bra tips här:D

2010-02-12 @ 22:28:00
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Anonym

Hej! Var finns salongen?

2011-12-04 @ 16:34:11
Carin

om jag färgar ruby red på ett mörkblondt hår och låter det sitta i ca 15 minuter, kommer det då att försvinna HELT inom en månad? mitt hår är inte speciellt förstört.

2011-12-14 @ 19:11:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0