Fredagkväll

Ännu en fredag, dagarna bara flyger förbi.
Igår var jag och mamma å även Jonna in till Örebro å shoppade lite. Jonna fick sig 2 par vinterskor, en vinterjacka och en vinteroverall, just ja en mössa oxå:) och jag köpte en mössaoch ett par stövlar, hittade jättefina stövlar. Har letat ett tag nu.
På måndag börjar jag jobba igen, nu är mammaledigheten verkligen över. Kommer jobba mån-Tors, så det känns himla bra faktiskt, har inte ett dugg ångest:)
Ikväll har jag lite slapphäng med mig själv i soffan, Jonna sover sedan 2 timmar sen, å tobbe är ute på galej, skönt å få lite egentid oxå, det blir inte alltför ofta nu förtiden;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0