dålig uppdatering

Nu känns det som att det var ett tag sen jag skrev, jag har lite svårt att få tid till det känner jag, och ork ibland.

Nyår blev bra tycker jag, hade ju fest hemma hos mig och Tobbe, var väl mellan 10 till 20 personer här, några grannar kom över till och med, alltid kul att lära känna dem. Och så blev det fyrverkerier för över 1000 kr :S hann dock inte se allt, hehe.

I onsdags handlade jag tre par skor på Skopunkten, suverän affärsidé, me like! Här kommer bilder på dem.
dessa var det rea på, och kostade 199:-
dessa kostade 599:-, det går att vika upp kanten längst upp så blir dem extra höga-och varma:)
och finskorna för 349:- tror jag de kostade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0