Långt hår

Äntligen sitter löshåret i igen, denna gång blev det bara 60 slingor i håret, sist hade jag 80 st, men då hade jag köpt billigare hår, och det satt inte så bra och var mindre mängd i varje slinga, nu köpte jag från Moduline, det är Shangrá hår, jätte bra kvalité och tjocka fina slingor, där kostar dem ca 15 kr per slinga exkl moms för 35 cm långt hår. Som tur är slipper jag betala momsen så det blev inte så farligt tycker jag prismässigt. Här är en bild.

Förhoppningsvis sitter det i ca 3-4 månader.


Kommentarer
anna

fint :) hur satte du in de?

2010-01-05 @ 19:49:10
URL: http://annnahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0