Vibrerande mineralfoundation


Ni har väl säkert provat de vibrerande mascarorna som säljs, nu lanserar Lancôme "Ôscillation Powerfoundation", det är en vibrerande mineralfountation! Den ska hålla upp till 14 timmar, det kanske den gör, jag tycker alla foundations håller i flera timmar, om man inte är och kladdar och kliar i ansiktet vill säga! Och att den vibrerar tror jag inte hjälper ett dugg! Det är nog samma som att massera in sin foundation i cirkelrörelser, men alla vill ju alltid komma med något helt nytt på marknaden, men denna produkt kan inte lura mig iallafall. Sen kanske den sitter jätte bra, det är ju en mineralfoundation och jag gillar verkligen mineralprodukter.
(Produkten finns inte i Sverige ännu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0