svar på en fråga

ja skulle vilja rakpermanenta håret.
vet du vad det kostar och
vet du någon bra salong som ligger nära örebro? :D
ja vill rakpermanenta mitt hår men ja har blondt hår och många säger att det sliter jätte mycket på håret då, gör det de?

Svar:
Om du är blond naturligt går det nog bra, visst sliter det på håret, men om du sköter det och hjälper till att återfukta håret med inpackningar och leave in produkter kommer det gå bra. Men har du blekt hår rekommenderar jag att du avstår, eller provar på en slinga för att se hur håret reagerar, det kan gå så illa att det går av.
Vad det kostar beror säkert lite på hur långt hår du har, och självklart vilken salong du går till, kan nog säga att det ligger mellan 700-1200, det är väldigt olika från salong till salong.
Någon bra salong är jag dessvärre sämre att svara på, jag har inte så stor koll på salongerna eftersom jag inte är härifrån, kommer från Filipstad... men alla kan säkert hjälpa dig, så ta nån känd eller fräsch salong så blir du nog nöjd:)
Hoppas det går bra.



Kommentarer
Anonym

tack!

ska nog testa som du sa, på en slinga först :D

2010-07-15 @ 22:13:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0