Tips


Jag vill verkligen använda moneralpuder som foundation, speciellt nu på sommaren när man ska se naturligt fräsch ut tycker jag, då är det inge snyggt att ha ett tjockt lager foundation.
Så jag köpte Max Factors Naturals Minerals foundation, men jag kunde inte få det snyggt, när jag applicerade det blev det alltid flammigt, provade till och med med en primer som är till för mineralfoundations, men det funkade inte heller, men nu har jag kommit på hur man gör:)


Max Factor Natural Minerals Foundation
kostar runt 160:-

Jag använder mig av Isadoras Perfect Loose Powder, ett transparent löspuder som tar bort matthet.
Jag stryker på det på hela ansiktet innan jag använder mig av Maxfactors foundation, och då blir resultatet jätte jämnt och bra;)

kostar ca 175 tror jag.



Kommentarer
sofie

hur menar du med tar bort matthet? gör den hyn flottig eller vad? :S

2010-07-27 @ 21:50:10
URL: http://misssofiiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0