Var är min bikini?

Jag är lite smått irreterad... jag har nämligen hittat en jätte fin bikini. Jag har ingen bikini som jag känner att den är jätte snygg! Utan när jag köper bikini så är det mest att, jaja, den duger... Men denna älskar jag! Den finns hos Gina Tricot, så jag åkte in till Örebro för ett tag sen för att köpa den, men den fanns inte där, så då tänkte jag att jag ska beställa hem den från Ginas hemsida, där lär dem ju ha allt! Men nej da, inte min bikini inte, var fan ska man köpa den da?!
Hittar ingen bild på den på internet, men den ser ut så här om ni sett den, nån som vet var man kan köpa den?



Kommentarer
ida

hm har jätte fina bikinis:) har du tittat på nelly de har oxå fina:)

2010-06-10 @ 16:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0