Fråga får svar.

Fråga angående inlägget: så får du frisyren.

Hur klipper man frisyren då? Vart skulle du sätta guiden?(till kuben)Håller på att utbildar mig till frisör och tycker din blogg är en super bra hjälp till min utbildning. Kommer lämna din blogg som källförteckning i en uppsats jag skriver just nu. Kram Anna.

SVAR:
Jag blir verkligen jätte glad av din kommentar, gud vad kul att jag kan vara till hjälp:D
Nu kommer det en beskrivning till en frisör da, så ni andra kanske inte riktigt förstår;)

Först klipper du sidorna så korta som du vill ha dem, sen tar du upp en passé som en mittbena, och klipper av den så högt som du vill att håret ska vara så har du din guide på vart du ska avsluta. Sen klipper du ihop sidorna med överhåret, börjar från det korta från sidorna och ökar uppåt så det går ihop med din guide du gjorde mitt på huvudet.

ritar här klipptekniken:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0