Fråga får svar.

Hej!
Jag har en liten fråga till dig, jag har ganska tjockt hår men det är inte så långt... skulle gärna vilja ha längre så jag har tittat lite på löshår, men jag vill inte ha tjockare hår, vet dock inte hur mkt tjockare det blir om man använder löshår. så vad skulle du rekomendera? kram Moa!

SVAR:
Du skulle kunna använda vilken metod som helst, för eftersom man har löshåret under kronlinjen så blir inte håret så himla mycket tjockare, utan det fyller ut mer där du inte har hår om du förstår. Så om du har hår till axlarna, och fyller ut med löshår så det går ner till midjan t.ex. så ser det jämntjockt ut. Men om du sätter upp håret så blir "svansen" tjockare än vad det brukar, kanske ungefär 1 till 2 tredjedelar tjockare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0