Tillbaka

Nu är jag tillbaka på jobbet efter en jätte bra och rolig kurs/kryssning.

Men jag ska skriva mer ikväll om jag hinner om vad jag lärt mig, då ska ni få läsa om hur farligt det faktiskt är med hårfärger och vissa hårprodukter, det gäller inte bara oss frisörer utan även er kunder som använder det, och ni har rätt att få veta!
Det är nästan så jag inte vill vara frisör längre!
Har redan hittat en ekologisk hårfärg som jag ska beställa hem, dock tvättas den ur men det är det värt att färga om håret hela tiden med ekologiskt än att förstöra livet och utsätta andra för livsfara!
Nu låter det jätte hemskt, och ja, jag vill skrämma er lite, för det är inte bra det vi gör, men som sagt, ni får läsa mer om det senare:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0