sommar makeup

Nu har jag bytt ut min "vinter" foundation mot "sommar" foundationet;)
Till vintern har jag en täckande flytande foundation från Make Up Store.
Make Up Store Matt Foundation
Men nu till våren/sommarn så tycker jag det är snyggast med att ha en mer naturlig makeup, då man har lite egen färg. Jag kör på brun utan sol ja;) hehe. Så nu använder jag mig av MaxFactors Natural Minerals foundation.


Då grundar jag med en concealer under ögon och på röda partier. Sen pudrar jag hela ansiktet med ett transparent puder för att få en jämn yta på hela ansiktet, och sen så borstar jag bara på foundationet. Blir jätte bra och ser mer naturligt ut:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0