Glad^^

Hej på er. Varit dålig på att blogga de sista dagarna, men har inte haft tid.
Idag var det en kanondag iallafall! Min sista kund var en tjej med hår ner till midjan, jag gjorde blekta folieslingor i hela håret, och hon blev så himla nöjd och glad att jag fick en kram när hon gick sen^^ Blir så himla glad när kunderna blir så otroligt nöjda, det är den bästa reklamen man kan ha:)
Har kompisar till henne som jag också gör slingor på, så det märks ju att det går runt;)
Synd bara att jag inte tog någon bild, för färgen blev så jädrans snygg! Önskar jag hade både sånt hår och sån färg:(
Älskar verkligen blekningen som vi jobbar med, blir så fina färger! Annars tycker jag att med vanlig blekning att det blir att se så blekt ut, mer guldigt, vilket det inte blir med denna:D
Slingor i folie på långt hår kostar 975:- hos oss (och då har vi en skonsam blekning) så vet ni, ni som blir sugna:D
Imorgon blir det Örebro på förmiddan, ska köpa skor om jag hittar några:D Och så ska jag in på "Här", och se om jag hittar något kul:) Samt köpa massa produkter och sånt som är slut.
Natti Natti på er;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0