Städdags

Har tagit eftermiddagen ledig idag, det behövs verkligen, måste städa här hemma. Och snart ska jag börja med köttfärssoppan, den goooodaste som finns. Och så är jag värd lite ledigt också, jobbade ju 9.30 till 19.30 igår. Min sista kund hade ungefär 5 ggr tjockare hår än mig, och det gick nästan ner till svanken. Hon var mörkbrun och ville bli ljusbrun. Så jag gjorde först en avfärgning och färgade sedan in det. Blev skitbra, ångrar att jag inte tog före och efter bild. Måste försöka bli bättre på att komma ihåg att ta bilder på kunderna, så jag kan visa upp här för er intresserade:)

Och på fredag så ska vi hem till Erika, käka lite gott och så ska jag öva lite och göra naglar på henne:) Blir antingen glasfibrer eller akryl, inte bestämt oss ännu.
Och på lörda ska jag eventuellt öva akryl på Malin också. Så himla roligt med naglar!



Kommentarer
gabriella,

gud vad snyggt!!! :D

2011-03-30 @ 20:23:40
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0