Paff!

Kors i taket, det funkade med färgen från Ica! Haha. Blev jätte bra! Ska bara fixa helt rätt nyans med silverinpackning, då jag använder det jämt på det övriga håret, så efter några inpackningar kommer jag att vara heeelt nöjd:) Bra då vet jag vad ja ska köra på.
Jag köpte Lóreal Paris-Casting Créme Gloss.
Så här blev resultatet:
(Hade ca 1 cm utväxt, och 1 cm ovanför det som var jätte guldig, då jag förra gången färgade utväxten blev för guldig. Svårt att visa exakta färgen med kameran, blixten gör så att det blir ett djup i botten, men färgen är jätte jämn, och med lite silverinpackning som sagt så blir det perfa! och ja jag vet att jag har lite rosa skiftningar kvar i mellanpartierna sen jag gjorde en beige färginpackning, det syns mer på bilden än i verkligheten, hehe)


Kommentarer
rebecca

jag behöver hjälp, jag har en mörkutväxt och gula skiftningar i resten av håret, vill ha bort utväxten och bort med det gula, några förslag? funderar på en askblond färg, hjääälp!!

2012-06-04 @ 12:34:17
URL: http://rrebeccah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0