Ripped Fuel 5X

Har beställt hem Ripped Fuel 5X. Det är fettförbrännande tabletter.

Ripped Fuel 5X är den senaste Ripped Fuel-produkten från Twinlab och är effektivare än någonsin. Genom fem olika mekanismer i en superkoncentrerad ”en-om-dagen” tablett ger Ripped Fuel 5X dig ökad fettförbränning och förutsättningar att ge dig den tonade kroppen du alltid drömt om. Tillsammans med en hälsosam diet och ett anpassat träningsprogram kan Ripped Fuel 5X hjälpa dig nå dina mål.

1X Ökar fettförbränningen
2X Förhindrar muskelnedbrytning
3X Ökar absorptionen av näringsämnen
4X Minskar kroppsfettet
5X Ökar prestationsförmågan och motverkar trötthet

Dosering
En tablett intas två gånger dagligen, gärna före måltid,



Jag bryr mig absolut inte om hur andra ser ut! Jag menar inte att smala är snyggare är kraftiga, för kraftiga är också vackra, oftast är det utstrålningen som är snygg enligt mig och inte vilken kroppsvikt man har!
Men jag trivs bäst med mig själv när jag är smal.
Det högsta jag vägt är 52 kilo, men när jag slutade med mina p-piller så gick jag ner till 46 kilo på bara ca 4 månader utan att jag ändrade mina matvanor. Och jag älskar att väga runt 45-46, det är min favoritvikt på mig.
Nu har jag tydligen gått upp i vikt, till min förskräckelse, jag väger nu 49 kilo, så jag ska kämpa mig ner till 46 igen. Själva vikten i sig gör mig inget, men det är just det att fettet sätter sig på heeelt fel ställe^^ Allt sätter sig på magen och i ansiktet. Jag får mycket rundare ansite, vilket jag inte vill ha. Så anledningen till att jag vill gå ner är just för att få finare ansiktsform (haha) och få en platt mage.
Nu tänker säkert jätte många att jag är dum i huvudet, att jag redan har en platt mage, men nej det har jag inte, jag har mina knep för att ge den illusionen;) Jag har ärvt min mammas kroppsform, vi har en så kallad "bukmage", vi kan vara hur smala som helst, men buken buktar ut och man ser gravid ut. bläää.

Iallafall, nu ska jag prova de här tabletter, hoppas de funkar, och att jag får en tvättbräda;) Vill verkligen ha det, förut tyckte jag det var fult på tjejer, men nu tycker jag att det är snyggt när tjejer är lite vältränade;) Så nu blir det att träna på hårt!

Döm mig inte för att jag vill mitt självförtroende det bästa;)

Bild från i juni:



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Sånna där piller funkar inte! De kostar skjortan men funkar de? Nja, tveksamt! :) Det bästa är ju att äta bra o träna bra o sen inte dricka så mkt ;)

2011-11-22 @ 18:45:33
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Ola

Hey, shit va snygg du e ;) Bloggen va najs oxå! Ska ta o kika in på den lite då o då känner jag!

2011-11-23 @ 10:06:04
URL: http://katamso.blogg.se/
Linda

Hej! funkade tabletterna för dig?

Svara gärna till min mail [email protected] :)

2012-03-20 @ 16:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0