Skräckfilmer

Jag ÄLSKAR skräckfilmer, har alltid gjort det, så här kommer lite trailers av skräckfilmer som är från 2010-2011
En norsk skräckfilm, den måste jag bara se för att se om de verkligen kan få till det!
Den här filmen måste man nog verkligen vara med och tänka i, det gillar jag, lite utmaning att verkligen vara med och förstå allt.
Filmer som är filmade själva (om ni förstår vad jag menar) är verkligen nervkittlande!
Den amerikanska versionen av "låt den rätte komma in", jag lovar, även om jag inte sett den än, så är den 100 ggr bättre än den svenska;)


Kommentarer
Heidi

Jag hatar skräckfilmer men min gubbe älskar dem! =) Kan dock säga att Låt den rätte komma in är 100 gånger bättre i den svenska versionen än i den amerikanska. Men det kan bero på att jag läst boken. Den amerikanska versionen verkar helt vara baserad på den svenska filmversionen och då blir vissa saker fel, jämfört med hur det är i boken. den är så himla "amerikansk" jämfört med den svenska... Vilket inte Heidi gillar... =) Men du kommer säkert tycka annorlunda - min gubbe gilla ingen av dem =) Kram

2011-09-11 @ 14:39:36
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0