Mycket i Maj

Vilken tur att jag aldrig bokade någon resa nu i maj som vi tänkte göra. För gud va mycket och mycket roligt vi kommer ha här på salongen. Redan nu är det mycket. Och löshår är väldigt inne nu;) hihi.
Igår hade jag en äldre kund som vi satte i löshår på, nästa vecka har jag 2 kunder med löshår, veckan därpå kommer jag att ha en till med löshår. Och sen ska en av baltjejerna ha löshår i mitten av maj. Tycker jag gör beställningar av löshår hela tiden nu, men gud så roligt det är:D
Och så blir det ju mycket naglar nu också inför bal och studenten. Och den 12 maj har jag t.o.m en brud! Åh va roligt! Kommer göra allt, naglar, smink och uppsättning:D
Jag gillar vårens jobb helt enkelt;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0