Fråga får svar

Mitt hår växer väldigt sakta och det har de gjort i en längre tid. 
Jag har precis börjat ricinolja som jag hoppas kommer funka. 
Har du några tips på hur de kan växa snabbare?..
 
SVAR:

Hej, ricinolja har jag också provat, och jag märkte ingen skillnad, bara att håret blev glansigare.
Alla har ju en bestämd och egen växthastighet, vanligast är ca 1 cm i månaden. 
Det går dock inte att påverka hastigheten något märkbart, men här är några tips, du har säkert hört det förut:
* Massera hårbotten varje dag, det stimulerar blodcirkulationen.
* Ät nyttigt och drick mycket (detta är främst för kvalitén)
* På sommaren växer ofta håret fortare, jag skulle tro att det har med D-vitamin från solen att göra.
 
Köp en orgasmatron och använd varje dag, varför inte i soffan framför tv:n, den är sjukt skön och det är inte lika jobbigt som att massera botten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0