Vardagssmink-tutorial

Här kommer en tutorial på hur jag gör en vardagsmakeup :)
 
Jag har använt mig av:
En beige ögonskugga
MUS Chocod'or
Isadora vit kajal
Maybelline gel eyeliner
Loreral telescopic mascara
 
Måla med en beige ögonskugga på hela ögonlocket
 
Måla som ett C med den bruna färgen, lägg på mycket färg
 
Sudda kanterna med en mjuk pensel
 
Måla eyeliner
 
Måla vit eyeliner på insidan av nedre fransraden, i ögonvrån, lite mitt på ögonlocket(vilket öppnar upp ögonen) och under ögonbrynet
Måla även lite brun ögonskugga under ögat
 
På med mascara och fyll eventuellt i ögonbrynen
 


Kommentarer
Ior

Hej, du har verkligen jättefina ögon! använder du färgade linser? :)

2012-07-11 @ 12:55:05
URL: http://utseendebesatt.blogg.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod :)

2012-07-12 @ 01:04:23
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0