Naglar

Känns i ryggen nu kan jag säga;)
Gjorde 2 nagelkunder idag på eftermiddan, på raken! Slutade kl 8, men ändå på vägen hem var naglar i huvudet på mig;) Tycker det är så himla roligt!
Och när jag kom hem fortsatte jag att jobba, inte med naglar utan jag gjorde iordning lite löshår som jag ska ha på min första kund imorgon. Lite roligt faktiskt, det är ju en 76 årig dam som jag sätter i löshår på med jämna mellanrum. Men hon blir jätte fin:)
Här är naglarna jag gjorde idag, den första är utan tippar, gjorde direkt på mall, och de 2 understa bilderna är på en nagelbitare, hennes egna naglar är egenliten kortare än hälften av naglarna som jag gjorde på henne, men förlängde nagelbädden så nu blev de jätte fina:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0