Förberedelser

I helgen fick vi hem alla babygrejer från Erika, bl.a barnvagn, spjälsäng, bilbarnstol, babysitter m.m, och en kasse med kläder som hon så snällt tvättar igenom;) så igår åkte jag å tobbe till Ikea å handlade för några tusenlappar till bebben, men det är fortfarande mycket kvar som ska inköpas. Köpte även en body och strumpor som h*n ska ha på sig från bb hem sen:) köpte 2 pack, en ljusgrönrandig och en vit, så får vi se vilken vi tar beroende på vad det är för en liten krabat;)
Nu är jag jättetaggad för att göra iordning här hemma! Kommer bog göra det så fort jag hinner, kanske är lite tidigt att ta upp sängen å så men jag orkar inte vänta;) hihi. Bebisen kan ju faktiskt komma allt ifrån 7-11 veckor från å med nu;) vet man ju aldrig.
Imorgon är sista föräldrautbildningsträffen, sen på torsda är det studiebesök på bb, spännande:D



Kommentarer
Anonym

ta med massor av bebiskläder till BB, tyckte att jag hade nog med kläder.. Slutade med att bebis fick åka hem i "smutsiga" kläder pga kräk.. Och bebisfiltar, varmt & mysigt :) sov gärna med dem innan så bebis myser riktigt :)

2013-06-10 @ 20:26:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0