Delad mage

Mina magmuskler har redan delat sig typ 5 cm, verkar som att det då är svårare att använda de små magmusklerna jag har kvar^^ kanske blir så när de delar sig. Har skitsvårt å komma upp ur soffan, känner mig jätte svag hehe;) och magen ser skitskum ut när jag spänner den, haha. Sånt man inte tänkt på innan man blev gravid;)
Hoppas musklerna går ihop ordentligt igen sen så man slipper få gravidmage även efter graviditeten sen;) får väl se hur det blir.
Annars idag hade jag 2 nagelkunder, slutade kl 2, åkte hem å slängde i mig mat, va så jädrans hungrig;) har städat, dammsugit och hängt upp lite tvätt. Väntar nu på att tobbe ska komma hem med maten så man kan börja tillaga den:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0