Åker snart.

Godmorgon!
Nu ska jag sätta på det sista av sminket och blåsa håret, försöka få i mig lite frukost (som jag hatar) och sen ska vi åka till Filipstad. Ska först hälsa på pappa lite, sen åker vi och hälsar på mamma.

Vaknade imorse, rullgardinen var nerdragen som alla nätter, och jag började tänka att gud vad skönt, idag kan vi nog sitta ute hemma hos pappa, kliver upp och går ut ur sovrummet, snöflingor stora som femkroningar faller ner! Grrr va arg jag blev, men det är väl så det är i April, alla årstider i en månad...
Vill ha bestående vår nu!



Kommentarer
MissCM

sv: haha okej :P har festat jag med, i fredags ;P

2010-04-05 @ 13:48:44
URL: http://misscm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0