Body Balance

Hej, har precis käkat efter att ha kommit hem från ett Body Balance pass, det gick bättre den här gången:) Men det var också jobbigare, var någon ny ställning där man jobbade med benen, trodde jag skulle dö! haha, då var jag nog sämst av alla^^

Imorgon ska jag träna Body Pump, följer sedan med Lena hem till henne och käkar mat och duschar, sen ska jag vidare till salongen och sätta på löshår på en person, kanske måste ta ur det hon har i också och då tar det nog 3 timmar, ett riktigt jobb! Sen hem och städa lite, för sen kommer Tobbes syster Erika och hälsar på efter kl 8. så dagen är fullbokad! men jag får sovmorgon iallafall:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0