Dålig dag

Så nu har jag kommit hem:) Jobbig dag idag på jobbet, det var en sån här dag som jag bara kände att jag pallar inte att jobba, kanske för att jag har varit ledig en vecka, alltid lika svårt att komma igång igen. Men skönt att det är sista dagen imorgon, håller ju på att sy klänningen och det är typ det enda jag vill göra nu^^ men det är just tiden...  den finns inte....

Och deklarationen var inge bra heller, ska betala tillbaka 6000:-, jaha?? Jag har betalat all skatt som jag ska, min chef har dragit rätt skatt liksom, vad kan det då vara? Det är inge med huset heller för jag och Tobbe betalar lika mycket, så måste ta kontakt med skatteverket och se vad det är de tycker jag inte betalat in...

Hoppas dagen imorgon blir bättre... dålig hårdag hade jag oxå! Allt blev fel idag:(



Kommentarer
ida

usch hatar det här med skatt :( förra året fick jag oxå betala tillbaka 6000 iår 4000:(



jag har titta på taj mahal tänkte beställa löshår så jag har efter jag varit utomlands men vet ej vilket hår de ska vara..kan du hjälpa mig? tänkte om du har lust att sätta i det oxå:)?kram

2010-04-08 @ 19:25:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0