frulle!

Mörn mörn!
Sitter i kläderna och morgonrocken, käkar frulle framför Vakna med the voice. Det är bara 17 grader här hemma, så är lite småfrusen, vi eldade aldrig igår, och då blir det så här!

Sprayade mig ju igår, och det ser jätte bra ut på kroppen och i ansiktet, men händerna! Dem blev mörkast, haha. Så jag har skrubbat och peelat så det gör ont i skinnet, men lite bättre blev det:)

idag på jobbet har jag bara 4 klippningar och en färg, skönt, inte så hektiskt, som det var i tisdas, då klippte jag 11 stycken, ganska många, men vanligtvis klipper jag 16!! stycken per dag, det blir några personer per år haha.

Vi hörs senare idag.



Kommentarer
Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

Missa inte den grymma apriltävlingen i min blogg där priset är spikmattan shakti eco!! Passa på och så kanske du vinner. Länk till tävlingen: http://beautyboxen.blogg.se/2010/april/apriltavling.html



ha en fin dag

kram

linn

2010-04-01 @ 14:30:07
URL: http://beautyboxen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0