Internet på mobilen

Jag har märkt att jag sitter mer och mer på internet på mobilen, och det blir ju jätte dyrt! Så ska försöka ta tag i det och se om det finns nån bra tjänst för internetbruk på abonnemanget. Sen vill ja ha en telefon som är mer lämpad för internet oxå, gärna en touch mobil, glömt bort hur man stavar, ursäkta;) en rolig grej som hänt är att Tobbe fått jobb igen, i en månad iallafall, dem ringde från hans förra jobb igår. Nåja, nu ska ja vila lite i soffan innan min kund kommer.


Kommentarer
Amanda

Jag är knappt inne på internet på mobilen. Jag är alltid inne på datorn

2010-04-16 @ 12:24:17
URL: http://juntunens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0