En minipc istället?

Solen tittar fram lite idag, då blir jag glad! tihi.

Har frostat frysen, lagt i en tvätt och nu ska vi göra lite käk. Sen ska jag försöka gå igenom min garderob, det behövs igen, jag behöver få bort alla plagg som jag inte använder, och sen vill jag ju ha en lite nya plagg att lägga till också men vi får se hur det blir med det;)
Funderade ju på att köpa en Ipad som jag skrev häromdagen, men de är så himla dyra, så jag funderar på att köpa en minidator istället som jag kan ta med mig överallt. vi sålde ju en av våra bilar häromdagen så jag har ju en liten slant som ligger här hemma och dammar. haha.

Vi får se...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0